Someday in Paris....
Kawaii Eiffel Owner

Navigation around! Hover, here!



Diary Kawaii Eiffel Paris

Hello, i'm F'Izz!


Talk of Note

Share your note!



Credits

Template Edit by: Najwa Sabina
Full Template by: Novita Lesyani
Basecode by: Nurul Atiqah
Owner: F'Izz


Result PMR

Assalamualaikum.Hiii. Hehe Okay.Harini 19.12.2013 ambil result PMR. Okaylah.Dah ambil pun resultnya.Just got 2A 3B 3C.Alhamdulillah.Berkat usaha aku selama ni kan.Walaupun takdalah aku dpt straight A kepe kan ;3 Mama dgn ayah pun okay je.Hihi gua pun taktahu nk bahas apa lagi.Hahaha tahniah dkt kawan-kawan aku.Yana,Icah,Ain,Fifi,Aida,Niza. Tahniah korang! Dan tahniah dkt 2 orang sepupu aku.Haa diaorang mmg pandai.Nak bandingkan aku dgn diaorang...............Hhaha diaorang mmg pandai lah kan :) Tahniah Jiha dan Qila. Tahniah! :) Haha okayokay.Tutup cerita psl PMR.Kehkeh Hari Sabtu ni ada konvo.Fuhh. Malas betul den nk pi.Tp,dh terpilih kan.Pergi ajelah.Hihik. Nanti nak ambil gambar dgn diaorang ah.Especially icah,yana,aida.Hhahaa and yes hari ahad nanti pergi Legoland for the second times.Double yes.haa.Tak sabarnya.Hahaha okaylah bye.Tu jo nk ckp.Bye bye.Haha assalamualaikum ;)